Останнім часом часто спостерігаю картину дублі платежів, списань з рахунку чи послуг.
вирахував декілька варіантів.
1. два платежі на одну суму з різницею в одну, дві хвилини з однаковим payID.
+------+--------------------------------------+-----+
| mid | payid | cnt |
+------+--------------------------------------+-----+
| 627 | 829BCB75-49A1-450D-AA65-08AE1C8DF69A | 2 |
| 1562 | EBB2338D-EDDD-46FD-8B2F-DB9C4E873478 | 2 |
+------+--------------------------------------+-----+
2. при поповненні рахунку абонентом наприклад на 100 грн. в платежах відображається цей платіж, а баланс абонента змінився на +200 грн. Те саме при списанні з рахунку, відображається одне списання, а з баланса зняло подвійну суму.
3. при додаванні тарифу зміни відображаються через декілька хв. Менеджери встигають по декілька раз внести один і той самий тариф, навіть якщо стоїть заборона Multiple.
4. платіжна система укрпейс отримує підтвердження про зарахування платежу, хоча в базі даного платежу нема.