Готові вже купити модуль з функцією:
1) Клієнт який телефонує отримує голосове повідомлення записане оператором. Система створює запис (в ідеалі тікет з окремим типом) з номером телефону і часом який бачить лише оператор call center.
не имеет смысла... около 10% звонков вообще не связанные с работой сети.
еще так же где-то решается в телефоном режиме сразу... ну и так далее....
ну а звонки и так пишутся и всегда их можно прослушать....
2) Якщо телефон існує в БД клієнтів, то привязує до його Id.
довольно частое явление когда звонят с телефона соседа ....
3) Після того як оператор відзвонив клієнту (не обов’язково через модуль. Можна просто з мобільної мережі) закриває тікет з коментарем щодо звернення(можна зробити випадаючий список: "ремонт","консультація","настройка","фінанси"...) або переводить тікет в звичайний, для виконання заявки.
если не через модуль то как система будет знать что абону перезвонили ?
по сему связывать калцентр и тикитную систему .... (ихмо которое базируется на опыте работы модуля уже лет так пять.... не только в n50 и нодени плюс.)
з.ы. рассчитывать на качество работы свистков .... нужен нормальный gsm шлюз (они разные и разное апи ) удовольствие не из дешевых.....