Хочу уточнить, что заглушка работает, но вылазит только треугольник, текста нет
ну я и наверно все так делают как в документации, работает система патчинга
созаете файл - /usr/local/nodeny/modules/MyNetwork/create.lang.UA_cap.pl
в нем такое и редактируйте под себя:
#<ACTION> file=>'web/lang/UA_cap.pl',hook=>'new'
package lang::cap;
# Если критическая ошибка, то не известна причина отсутствия доступа в инет.
$fatal_error = <<TXT;
<p>Доступ в інтернет заблоковано. Можливі причини:</p>
<p><ul>
<li>Недостатньо коштів на рахунку</li>
<li>Ви не авторизовані</li>
<li>Налаштування вашого мережевого зєднання некоректні</li>
</ul></p>
TXT
# Выводится когда ip не существует в ip_pool либо не привязан никакому клиенту.
# клиент никогда не признается, что сам изменил сетевые настройки, поэтому скажем, что "какая-то программа" изменила
$wrong_ip = <<TXT;
<div class='normal_width'>
<p>Доступ в інтернет відсутній.</p>
<p>Якщо ви користуєтеся програмою авторизатором, то причина в мережевих налаштуваннях вашого компютера. можливо,
вони були змінені, наприклад, якою-небудь програмою. Зайдіть в
«Панель управління» → Перегляд стану мережі та завдань → Зміна параметрів адаптера,
натисніть праву кнопку миші на Підключення по локальній мережі, виберіть пункт меню «властивості», потім подвійне клацання
миші на «Протокол інтернету версії 4». Перевірте коректність заповнення відповідно до бланка налаштувань.</p>
<p>Якщо ви не користуєтеся програмою авторизатором, а запускаєте ярлик «Високошвидкісне зєднання»,
перевірте, що воно (зєднання) запущено.</li>
<p>Якщо ви підключені через ваш особистий роутер, WIFI роутер, можливо його необхідно перезавантажити.</li>
<p>Якщо нічого не допомагає, зателефонуйте в службу техпідтримкиі повідомте свою ip адресу, номер угоди або прізвище абонента: </p>
</div>
TXT
$no_auth = <<TXT;
<div class='normal_width'>
<p>Доступ в інтернет відсутній тому, що ви не авторизовані.</p>
<p>Якщо ви користуєтеся програмою авторизатором, запустіть її. Якщо авторизатор запущений, але ключик чорного кольору -
ймовірно, якась програма блокує його роботу. Спробуйте тимчасово відключити програми, які ви встановили
для захисту (антивіруси, фаєрволи, тощо ).</p>
<p>Якщо ви не користуєтеся програмою авторизатором, запустіть ярлик «Високошвидкісне зєднання».</li>
<p>Якщо ви підключені через ваш особистий роутер, WIFI роутер, можливо його необхідно перезавантажити..</li>
<p>решті, можливо, авторизація ще не завершена і станеться з секунди на секунду.</li>
</div>
TXT
$state_off = <<TXT;
<div class='normal_width'>
{% if balance < 0 or wait_pos_balance %}
<p>Доступ в інтернет заблоковано - залишок на рахунку {{balance}} {{cfg::gr}}</p>
<p>Поповнити рахунок можна:</p>
<li>Готівкою в офісі </li>
Режим роботи Понеділок-П'ятниця з 9:00 до 18:00, Субота з 9:00 до 16:00, Неділя вихідний.</li>
<li>Попросити вашого знайомого в мережі перевести частину позитивного залишку з його рахунку на ваш рахунок.</li>
<li>Активувати кредитні кошти <a href='/cgi-bin/stat.pl'>в веб кабінеті.</a></li>
<li>Або звернутись за телефоном техпідримки - </li>
</ul></p>
{% else %}
<p>Доступ в інтернет заблокований - зверніться до адміністрації.</p>
{% endif %}
</div>
TXT
$wait_pos_balance = $state_off;
$no_inet = <<TXT;
<div class='normal_width'>
<p>Доступ в інтернет відсутній тому, що у вас не підключена послуга, яка дає доступ в інтернет
Зайдіть в <a href='/cgi-bin/stat.pl'>веб кабінет</a> і підключіть її.</p>
</div>
TXT
$ok = <<TXT;
<div class='normal_width'>
<p>Доступ в інтернет відкритий. В адресному рядку введіть потрібний вам сайт.</p>
</div>
TXT
$read_msg = <<TXT;
<div class='normal_width'>
<div class='small_msg txtpadding big'>[]</div>
<div class='h_center'>
</div>
TXT
$msg_accept = 'Прочитав уважно';
1;
потом патчите:
cd /usr/local/nodeny
perl install.pl -x
иногда у меня бывает что с первого раза после патчинга не работатет кредит с замороженной услугой, но повторная процедура патчинга устраняет ету проблемку